Začněte v horní pozici, na loktech, které zarovnejte s rameny. Prsty by měly být u sebe, mírně nad podlahou.

Záda mějte rovná, váhu rovnoměrně rozložte na celé tělo. Směrem dolů se zhluboka nadechujte, nahoru vydechujte.

Co všechno získáte, pokud provádíte kliky každý den?
Zlepšená flexibilita – kliky posilují ramenní svaly, klíční kosti, stejně tak nohy a prsty u nohou, což posílí vaši pružnost.

Správné držení těla – kliky budou tvarovat ramena, krk, hrudník, záda a břišní svaly, čímž se zlepší držení těla a rovnováha.

Koordinace – toto cvičení vám pomůže využívat břišní svaly pro koordinaci celého těla a stabilitu.

Silné hrudník – kliky posilují vnitřní svaly hrudníku a příčné břišní svaly.

Snížené riziko poranění páteře a zranění – posílení těla omezí riziko zranění, bolestí dolní části zad a podpoří páteř

Efektivní metabolismus – kliky vám pomohou spálit více kalorií, zefektivnit proces hubnutí a urychlit metabolismus.

Povzbuzení na duši – kliky uvolní svaly, zmírní stres, zlepší náladu od úzkosti a depresí

Všechny tyto benefity můžete z kliků čerpat, pokud je budete provádět každodenně. Mnoho z těch, kteří kliky zařadili do svého ranního rituálu, popisuje s nadšením změny, které jejich život poslaly na zcela jinou kolej, která rozhodně není slepá.

Například novinářka Leah Wynalek, která po třech týdnech „klikařské výzvy“ prohlásila: „Byla jsem sebevědomá. Jenže když jsem je začala dělat správně, můj hrudník se roztřásl a zoufale jsem se dívala na stopky na svém telefonu, ať už je na něm konečně nula.

Postupně moje břišní svaly začaly sílit. Neuvědomila jsem si to až do posledního týdne, kdy mé držení těla bylo mnohem jednodušší než během prvního týdne.

I když jsem po třech týdnech neviděla žádný fyzicky viditelný rozdíl, cítila jsem to. Veškeré napětí v důsledku sedavého zaměstnání bylo pryč. Byla jsem překvapena energií, kterou jsem cítila již po tak krátkém cvičení.“

(energiezivota.com, foto: Shutterstock)

Komentáře

Sdílejte